Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 septembrie 2010

Mama micului Boc


Pe o stânca neagra, într-un vechi satuc, chiar într-o casuta, lânga un patuc, plânge si suspina o batrâna mica, care are fiu cât un pustiulica.
Caci la guvernare fiul ei iubit a plecat aseara si n-a mai venit.
Celularul suna noaptea jumatate.
Nu-i semnal, si totusi:
- Oare cine-i, frate?
- Eu sunt, buna maica, fiul tau dorit, n-a mai mers Taromu’ si n-am mai venit Sun din Capitala, voi fi premier.
M-a numit chiar Zeus, sunt timonier. Capitan e dânsu’, e ca la armata. Mica mea ostire fuge sfarâma ta.
Vine criza, foamea, oamenii ma-njur.
L-am servit pe dânsu’, m-a mâncat în cur.
- Ce spui tu, straine?
Emil e departe, cica de Basescu nu se mai desparte.
Am crezut ca-i gluma, dar era sa mor.
L-am vazut aseara la televizor
Emil e cuminte, nu e derbedeu.
De esti tu acela, nu-ti sunt mama eu!
Lasa-ma cu Zeus, finca omul chel se joaca cu tine cum doreste el.
Te-a numit pe tine dupa Stolojan.
Crezi ca e pe bune?
Te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu, asculta-l pe mos: dupa tine vine Leana lu’ Cocos.
Du-te la Basescu, fa-i un ultim sluj, apoi ia Taromu’, sa te-ntorci la Cluj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu