Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 iunie 2010

Oameni licentiati


Din aceasta categorie fac parte un numar impresionant de romani, in concluzie pot spune ca suntem un popor de ``intelectuali`` , dar cred ca este mai relevant sa spun un popor de ``licentiati``.
Fac aceasta diferenta pentru ca relevanta licentelor la unele universitati particulare sau de stat lasa mult de dorit. Este inacceptabil din punctul meu de vedere ca o universitate sa accepte niste lucrari de licenta despre care absolventi nu au nici macar cea mai mica ideie si este inacceptabil sa avem licentiati care nu stiu nici macar titlul lucrari pe care ``au sustinut-o``.
De ce spun aceste lucruri si ce baza am cand fac asemenea afirmatii? De cand am ramas fara un job trebuia sa fac bani de undeva si m-am hotarat sa fac proiecte de licenta, (am gandit ca sunt oameni care nu au timp sa se ocupe de asta si eu o sa le fac un serviciu tehnoredactand lucrarile lor si in plus imi iesea si mie un ban cinstit) nu am avut succes foarte mare in a gasi doritori, asta pana cu o saptamana inainte de examenele de licenta, atunci au inceput sa apara si sa imi spuna ca au nevoie urgenta de lucrarile pe care urma sa le sustina fara sa aibe macar ceva documentatie, mai rau nici macar tema licentei nu o stiau.
Am facut cateva din lucrarile astea si le-am inmanat viitorilor absolventi, toti acesti viitori ``licentiati`` au venit dupa lucrari cu o zi inainte de examen si la intrebarea mea in legatura cu parerea lor despre cuntinutul lucrari am primit raspunsuri de genul: ``Da-l ma la dracu ca oricum nu o citesc, sa fie asezata frumos in pagina ca nici profesorul nu o citeste``.

Suntem o tara cu prea multi astfel de oameni in functii de conducere care iau decizii importante in dezvoltarea companiilor, economiei sau mai rau in dezvoltarea statului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu