Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 august 2010

Prieteni, fite si multi pirati!


Pai sa incep cu prieteni, pentru ca ei sunt cei mai importanti si ei sunt singurii care ar putea sa ma faca sa imi para rau atunci cand o sa plec. Odata cineva m-a intrebat cati prieteni foarte buni am, eu bineinteles am inceput sa ii inumar si nu ma mai opream, atunci acea persoana m-a oprit si a zis: "Acum vazand ca ai asa multi, cati dintre ei daca ii suni noaptea la ora 12 si le spui ca ai o problema vin dupa tine sa te ajute?" Atunci m-am blocat si am realizat ca sunt mult mai putini si nici macar in acestia toti nu poti sa ai incredere deplina.
Bineinteles ca sunt persoane care merita intradevar sa ai incredere in ele si sa te bucuri ca ai onoarea sa ai asa prieteni, acesti prieteni trebue sa stii sa ii pastrezi pentru ca persoanele de acest fel le intalnesti foarte rar in viata!
Ideea este ca am fost in acest weekend la mare, (sa ma si laud un pic) si am cunoscut persoane care m-au lasta cu gura cascata , uni in sensul bun al cuvantului si alti in celalalt sens al cuvantului, mai exact am cunoscut cateva persoane care isi merita pe deplin locul in categoria prietenilor dar am cunoscut si persoane cu multe multe fite.
Aceste fite ma deranjeaza datorita faptului ca eu le consider lipsa de bun simt si mai ales lipsa unei educatii corespunzatoare, nu vreau sa jignesc pe nimeni asa ca nu o sa mai continui cu acest subiect!
Acum, pentru ca asa spune titlul, ar trebui sa continui si cu "piratii" care sunt niste oameni deosebiti in care poti avea toata increderea! Sunt multe de spus despre ei dar imi este prea somn si nu pot sa mai scriu, asa ca poate altadata :D



3 comentarii: